Przypominamy, iż zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie Beneficjenci realizujący projekty zobowiązani są do zgłaszania do Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej wszelkich zmian (zakres rzeczowy i finansowy) wprowadzonych w projekcie.

Zgłoszenie powinno być dokonane przed wprowadzeniem zmian do projektu !!!

Wprowadzenie zmian do projektu bez uprzedniego poinformowania DIP może spowodować uznanie części wydatków za niekwalifikowalne lub rozwiązanie umowy o dofinansowanie (konieczność zwrotu dotacji wraz z odsetkami).

 

Zaktualizowany wniosek o dofinansowanie należy złożyć do DIP w wersji elektronicznej (plik gz. i PDF), natomiast w wersji papierowej, podpisanej przez osobę upoważnioną do reprezentacji, jedynie te punkty, które zostaną skorygowane.  Proszę pamiętać, że zmiany należy nanosić na obowiązującej, uzupełnionej po ocenie formalnej wersji wniosku o dofinansowanie